Obchodní podmínky

 


Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky platné od 17.11.2024 


1. Základní informace o provozovateli internetového obchodu 


Obchodní společnost: Age genetics, s.r.o. IČ: 213 45 082DIČ: CZ21345082Sídlo: Nad Hřištěm 118, 250 63 Nová VesZapsaná v obchodním rejstříku vedeným u Městského soudu v Praze, ¨v oddíl C, vložka 400473Kontakt: agegenetics@agegenetics.czBankovní spojení: 2302854393/2010 (dále jen „účet společnosti“)Internetová adresa: www.agegenetics.cz (dále jen „webová stránka společnosti“)
Dále jen „AGE genetics, s.r.o.“ či „společnost“.

2. Úvodní ustanovení 


Zboží a služby poskytované společností prostřednictvím internetového obchodu jsou podrobně popsány na webových stránkách společnosti www.agegenetics.cz (dále jen „webové stránky“) a slouží výhradně pro informativní účely objednatele, nepředstavují poskytování zdravotních ani lékařských služeb či doporučení.
Tyto Obchodní podmínky (dále také jen „obchodní podmínky“) stanoví obsah této smlouvy a upravují dle ustanovení § 1751 obč. zák. vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě smlouvy uzavřené mezi společností a 3. osobou, a to jak fyzickou tak i právnickou,  objednávající u společnosti zboží a služby prostřednictví internetového obchodu společnosti provozovaného na shora uvedené internetové adrese, a to v rozmezí webové stránky společnosti (dále jen „smlouva“).  
Znění obchodních podmínek může společnost jednostranně měnit a doplňovat. Změny a doplnění se však nebudou týkat smluvních vztahů a práv a povinností z nich vyplývajících uzavřených a vzniklých za účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 
Objednatelem je jakákoliv 3. osoba, a to jak fyzická tak i právnická osoba,  uzavírající prostřednictvím internetového obchodu se společností smlouvu (dále jen  „objednatel“). 
Webová stránka společnosti obsahuje seznam společností nabízeného zboží a  služeb, včetně jejich podrobného popisu a ceny, dále pak údaje o nákladech spojených s balením přepravou a dodáním zboží v rámci České republiky. 
Bude-li zboží objednáváno a dodáváno mimo Českou republiku, budu údaje o nákladech spojených s balením, přepravou a dodáním určeny ze strany společnosti individuálně ihned po učinění objednávky. V takovém případě bude objednávka ze strany společnosti potvrzena a tedy smlouva uzavřena až v okamžiku, kdy  objednatel potvrdí společnosti individuálně určenou cenu. 
V případě, kdy společnost nabízí dopravu zboží či služeb zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně objednatele zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k úplnému či částečnému odstoupení od smlouvy ze strany objednatele a celková kupní cena zboží či služeb, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží či služeb zdarma podle předchozí věty, právo objednatele na dopravu zboží či služeb zdarma zaniká a objednatel je povinen dopravu zboží společnosti uhradit.
Ustanovení těchto obchodních podmínek je nedílnou součástí smlouvy a jsou zveřejněny a objednatelům zpřístupněny na webových stránkách společnosti. 
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
Veškerá prezentace zboží a služeb uvedená na webových stránkách obchodu je informativního charakteru a společnost není povinna uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží a služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 obč. zák se nepoužije. 
Přijetím těchto obchodních podmínek objednatel bere výslovně na vědomí, že společností dodávané testy nejsou prováděny pro zdravotní účely, nejsou klinickým ani laboratorním vyšetřením, jehož výsledky by vyloučily či snížily riziko následných onemocnění a nebo by toto onemocnění předem s přesností diagnostikovaly. 

3. Uživatelský účet 


Objednávky u společnosti prostřednictvím jejích webových stránek lze realizovat bez registrace přímo z webových stránek společnosti, avšak při zadání všech svých základních osobních údajů včetně adresy pro doručení. 
Pokud objednatel využije registrace provedené na webové stránce společnosti, může objednatel přistupovat do svého uživatelského účtu, z něhož pak může objednávat zboží služby již bez opětovného zadávání svých údajů. 
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je objednatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je objednatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené objednatelem v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou společností považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Objednatel a společnost jsou povinni zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do uživatelského účtu objednatele.
Objednatel není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
Společnost může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy objednatel poruší své povinnosti  ze smlouvy či z obchodních podmínek vyplývající, popřípadě i tehdy, není-li účet objednatelem déle než 2 roky užíván. 
Uživatelský účet nemusí být s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení společnosti dostupný nepřetržitě, což bere objednatel na vědomí. 

4. Uzavření kupní smlouvy


Učiněním závazné objednávky zboží a služeb  u společnosti a potvrzením její akceptace ze strany společnosti je uzavřena smlouva, čímž se stávají tyto obchodní podmínky, které jsou objednatelům přístupné na webových stránkách společnosti, pro objednatele závazné,  přičemž objednatel výslovně bere na vědomí, že uzavřením smlouvy tyto obchodní podmínky bez výhrad přijímá a přistupuje k nim.  
Objednávku lze učinit na webových stránkách společnosti, a to buď jednorázovým objednáním bez registrace, či prostřednictvím svého uživatelského účtu. 
Pro objednání zboží vyplní objednatel objednávkový formulář dostupný na webových stránkách společnosti. Objednávkový formulář obsahuje zejména údaje o: 1) objednávaném zboží či službách včetně jejich ceny, 2) způsobu úhrady kupní ceny, 3) nabízeném způsobu doručení, přičemž je třeba z nabízených možností zvolit jednu,  4) informacích o nákladech spojených s dodáním zboží a služeb v závislosti na objednatelem zvoleného způsobu  doručení. 
Objednávka je vytvořena v okamžiku potvrzení dokončení objednávky kliknutím na tlačítko k tomu určeném, přičemž jedním z nutných kroků pro dokončení objednávky je i souhlas objednatele s těmito obchodními podmínkami, které jsou přístupné na webových stránkách společnosti. Do té doby lze objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně způsobu dopravy a platby.
Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy je objednávka potvrzena společností. Potvrzení objednávky obdrží objednatel na jím zvolenou e-mailovou adresu, proto je třeba, aby objednatel vždy před dokončením objednávky důkladně překontroloval správnost jím zadaných údajů. 
Následná změna objednávky je možná pouze po vzájemné dohodě objednatele se společností. 
Společnost je vždy oprávněna v závislosti na charakteru a objemu objednávky, či v případě jakýchkoliv nejasností či pochybností, požádat objednatele o dodatečné potvrzení objednávky. 

5. Cena zboží a platební podmínky 


Aktuální cena zboží a služeb, včetně nákladů na balení, dopravu a dodání a ceny za dobírku,  jsou uvedeny na webových stránkách společnosti. Objednatel je povinen společnosti uhradit spolu s cenou zboží a služeb i náklady na dopravu a dodání včetně případného dobírkovného (vše souhrnně dále také jen „cena“). 
Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, která se řídí zákonem o dani z přidané hodnoty. 
Cena zboží a služeb a náklady spojené s jejich balením a dodáním objednateli, včetně případných nákladů na zaslání zboží na dobírku,  na základě smlouvy může být objednatelem uhrazena takto:
1) bezhotovostním převodem na účet společnosti s tím, že při volbě tohoto způsobu platby bude zboží objednateli odesláno až v okamžiku připsání ceny včetně nákladů na dodání v plné výši na účet společnosti;
2) platbou online přes platební bránu pomocí platební karty, 
3) bude-li zvolena platba na dobírku, je možné ji uhradit, v hotovosti či platební kartou při osobním převzetí ve výdejně zásilek. 
V případě zvolené bezhotovostní platby je cena splatná do 5 dnů ode dne uzavření smlouvy s tím, že objednatel je v takovém případě povinen při platbě uvést variabilní symbol vygenerovaný v objednávce. 
V případě platby na dobírku je cena splatná při převzetí zboží. 
Případné slevy zboží a služeb poskytnuté společností nelze kombinovat. 
Společnost vystaví objednateli po úhradě ceny na jím prováděnou platbu fakturu, kterou mu zašle v elektronické podobě na jím v objednávce uvedenou e-mailovou adresu. Pokud bude společnost plátcem DPH, bude tato skutečnost uvedena na faktuře.

6. Přeprava, termín a místo dodání zboží či poskytnutí služby 


Předpokládaná lhůta pro dodání zboží či poskytnutí objednané služby je vygenerována automaticky po potvrzení závazné objednávky ze strany objednatele v závislosti na vybraném způsobu platby. 
Místo dodání je závislé na volbě objednatele, který si ho volí sám při objednávce. 
Společnost si vyhrazuje právo na prodloužení dodací lhůty v případě situací nastalých nezávisle na vůli a jednání společnosti. Těmito situacemi jsou například mimořádné a objektivní události, jako jsou pandemie, dále pak v případě problémů a prodlení s dodávkami zboží služeb u dodavatele společnosti. O prodloužení lhůty je společnost povinna objednatele neprodleně informovat prostřednictvím e-mailu. Je-li způsob dopravy sjednán na základě zvláštního požadavku objednatele, nese riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy v plném rozsahu objednatel. 
Objednatel je povinen převzít zboží a služby ve sjednaném termínu a místě dodání určeném v objednávce. Nepřevezme-li objednatel zboží či službu ve sjednaném termínu a místě dodání, náleží společnosti úplata za uskladnění, a to v obvyklé výši. 
V případě, že je z důvodů na straně objednatele nutno zboží či službu doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je objednatel povinen uhradit společnosti náklady spojené s opakovaným doručováním zboží a služeb, popřípadě náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Objednatel je povinen při převzetí zboží a služby od dopravce překontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí objednatel zásilku od dopravce převzít. 
Nebezpečí škody na zboží či na službě přechází ze společnosti na objednatele převzetím zboží či služby objednatelem. 

7. Odstoupení od smlouvy

 
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odstoupení od smlouvy se primárně řídí obecně závaznými právními předpisy, a to zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 
Objednatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce: a) zboží vyrobeného podle požadavků objednatele nebo přizpůsobeného osobním potřebám objednatele,b) zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,c) zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co objednatel tento obal jakýmkoliv (a to i nepatrným způsobem) porušil, otevřel či rozbalil. U DNA testu se obalem rozumí uzavřený obal, ve kterém  se testovací sada včetně tyčinky na odběr vzorků nachází. U doplňků stravy se rozumí narušení obalu porušením jeho uzávěru včetně aluminiové folie, která se nachází pod šroubovacím uzávěrem.
Objednatel dále bere výslovně na vědomí, že je-li spotřebitelem, nemůže od smlouvy odstoupit dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku také v případě, pokud mu byla služba poskytnuta s jeho výslovným souhlasem před uplynutím dále uvedené 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, tedy ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží. Byla-li služba objednateli v této lhůtě poskytnuta, je nepochybné, že k jejímu poskytnutí udělil souhlas a nelze tedy od smlouvy již odstoupit. Stejně tak nemůže objednatel od smlouvy odstoupit v případě, kdy již bylo započato s poskytováním služby. 
Pokud nejde o případ uvedený v předchozím odstavci shora, či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má objednatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů ode dne, kdy objednatel nebo jím určená 3.osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo a) poslední kus zboží, objedná-li objednatel  v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně, b) poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo c) první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
Odstoupení od smlouvy musí být společnosti odesláno ve 14 denní lhůtě uvedené v předchozím odstavci shora. Odstoupení od smlouvy je třeba zaslat společnosti písemně, a to nejlépe elektronicky prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu  společnosti. Společnost potvrdí objednateli bez zbytečného odkladu v textové podobě prostřednictvím e-mailu přijetí odstoupení. 
V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. V takovém je případě je objednatel povinen vrátit zboží zpět společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud objednatel odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží společnosti v plném rozsahu objednatel, a to i tehdy, pokud nemůže být zboží  vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě odstoupení od smlouvy dle tohoto článku shora vrátí společnost  peněžní prostředky přijaté od objednatele objednateli do 14 dnů ode dne, kdy mu bude doručeno zpět zboží od objednatele, a to originálně zabalené a v nepoškozeném obalu, a to stejným způsobem, jakým je společnost od objednatele přijala. Od vracené ceny budou odečteny náklady na balné a dopravu vynaložené společností při dodání zboží objednateli. Společnost je rovněž oprávněna vrátit cenu zboží uhrazenou objednatelem i jiným způsobem, pokud s tím objednatel bude souhlasit a nevzniknou tím objednateli další náklady. 
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je společnost oprávněna jednostranně započíst proti nároku objednatele na vrácení ceny.
V případech, kdy má objednatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, je společnost také oprávněna kdykoliv od smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží objednatelem. V takovém případě vrátí společnost objednateli cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený objednatelem. 
Je-li společně se zbožím či službou poskytnut objednateli dárek či bonus, je takováto darovací smlouva mezi společností a objednatelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, která se uplatní v případě, když dojde k odstoupení od smlouvy objednatelem. V takovém případě se darovací smlouva ohledně takového dárku či bonusu automaticky od počátku ruší (pozbývá účinnosti) a objednatel je povinen spolu se zbožím společnosti vrátit i poskytnutý dárek či bonus. 

8. Práva z vadného plnění 


Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku). 
Práva z vadného plnění jsou uplatňována vždy písemně u společnosti na jeho shora uvedené korespondenční či e-mailové adrese. Při reklamaci je objednatel povinen vždy uvést své kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy společnost obdržela od objednatele písemnou reklamaci.  
Společnost odpovídá objednateli za to, že jím dodané zboží při převzetí objednatelem a jím poskytnutá služba nemají vady, zejména společnost  odpovídá objednateli, že zboží a služba: a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,b) jsou vhodné k účelu, pro který je objednatel koupil a objednal a společnost je za tímto účelem nabízela, c) jsou dodány s ujednaným příslušenstvím a pokyny a návodem k použití, d) poskytnutí služby je v souladu správními předpisy a je poskytována s náležitou odbornou úrovní. 
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou objednatel nemůže zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Ustanovení uvedené v předchozích odstavcích shora se nepoužije v případě, že společnost objednatele před uzavřením smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost zboží liší či má specifické vlastnosti a objednatel s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
Právo objednatele z vadného plnění zakládá i vada, kterou má zboží či služba v době převzetí zboží či služby objednatelem, byť se projeví později. Stejně tak právo za vadného plnění zakládá i vada, která se projeví později, a která byla prokazatelně a výhradně způsobena porušením povinnosti ze strany společnosti.  
Objednatel však nemůže od smlouvy odstoupit a požadovat zaslání nového zboží či poskytnutí nové služby v případě, je-li vada nevýznamná a také tehdy, kdy již bylo započato s poskytováním služby a kdy již nemůže zboží či službu vrátit v tom stavu, v jakém ji od společnosti obdržel, či pokud vadu sám způsobil nebo byla-li způsobena nedodržením návodu na použití ze strany objednatele. To však neplatí v případě, pokud došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady, či pokud objednatel použil zboží ještě před zjištěním vady či ho spotřeboval či pozměnil při obvyklém použití. 
Společnost neodpovídá za vady vzniklé v důsledku nedodržení návodu k použití.
Při vrácení zboží je nutné zboží vždy dobře a důkladně a vhodně zabalit tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození v průběhu přepravy. Dojde-li z důvodu špatného zabalení zboží objednatelem k jeho dalšímu poškození, nemusí být reklamace uznána vůbec nebo v plné výši. 
V případě oprávněného uplatnění práva z vadného plnění ze strany objednatele, má objednatel právo i na náhradu nákladů účelně a prokazatelně vynaložených s uplatněním tohoto práva včetně nákladů na zpětné zaslání zboží zpět společnosti. Neuplatní-li však objednatel právo na náhradu těchto nákladů do 1 měsíce po uplynutí lhůty pro vytknutí vady, soud právo nepřizná v případě, když společnost namítne, že právo na náhradu nákladů nebylo objednatelem uplatněno včas. 
Má-li věc vadu, může objednatel požadovat její odstranění dodáním nového zboží či služby bez vady nebo dodáním chybějícího zboží či služby, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro společnost. Společnost může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
Společnost odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím objednateli nezpůsobila značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který objednatel zboží koupil.  K odstranění vady převezme společnost zboží na vlastní náklady. 
Je-li objednatel spotřebitelem, může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od jeho převzetí objednatelem. 
Společnost je povinna objednateli, který je spotřebitelem, vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy objednatel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace objednatel požaduje a kontaktní údaje objednatele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. O vyřízení reklamace společnost informuje objednatele písemně prostřednictvím e-mailu, a to ve lhůtě do 30 dnů od jejího přijetí. Společnost je povinna objednateli, který je spotřebitelem vydat potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Není-li objednatel spotřebitelem, platí pro odpovědnost za vady kromě již výše uvedeného i následující podmínky. 
Pokud objednatel neoznámí společnosti vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji objednatel mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let od dodání zboží.
Pokud jde o vadu podstatnou, má objednatel právo po společnosti požadovat odstranění vady dodáním nového bezvadného nebo chybějícího zboží, či odstraněním vady opravou zboží, přiměřenou slevu z ceny zboží, nebo  odstoupit od smlouvy.         
Objednatel sdělí společnosti, jakou variantu řešení reklamace si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže objednatel následně bez výslovné dohody se společností měnit, což však neplatí v případě, pokud objednatel požadoval opravu zboží a následně je zjištěno, že jde o vadu neopravitelnou. Nebude-li vada společností odstraněna v přiměřené lhůtě či oznámí-li objednateli, že vady neodstraní, může objednatel požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. 
Pokud půjde o nepodstatné vady nebránící řádnému využití zboží, má objednatel právo pouze na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny. 

9. Ostatní ujednání
Objednatel nabývá vlastnictví k objednanému zboží zaplacením celé dohodnuté ceny zboží, která zahrnuje i náklady na balné a dopravu.
Objednatel je při odebírání vzorku DNA povinen se řídit pokyny uvedenými v odběrové sadě. Pokud tak neučiní a z tohoto důvodu nebude možné test řádně vyhodnotit, nemůže jít tato skutečnost k tíži společnosti a nejde o vadu zboží či služby. 
Odebrání vzorku objednavatelem a jeho odeslání probíhá dle instrukcí přiloženými k odběrové sadě. 
V případě, že vzorek odebraný objednatelem nebude použitelný pro provedení testu, tak společnost vyzve objednatele o nový odběr vzorku s tím, že mu na vlastní náklady dodá novou odběrovou sadu, avšak výlučně jednou. To však platí pouze v případě, bude-li vzorek objednatelem odebrán správně, avšak i tak bude nepoužitelný.  Nebude-li vzorek použitelný z důvodu jeho nesprávného odběru, nejde tato skutečnost k tíži společnosti a výše uvedené neplatí. 

Výsledky provedeného testu budou objednateli poskytnuty buď online formou nebo odeslány doporučeně poštou dle instrukcí přiloženými k odběrové sadě.

9. Ochrana osobních a citlivých údajů

Výsledky poskytnuté Služby je Poskytovatel oprávněn Příjemci poskytnout v souboru ve formátu pdf opatřeném heslem prostřednictvím elektronické zprávy zaslané na adresu elektronické pošty Příjemce nebo listovním tajemstvím České pošty.
Objednatel spotřebitel souhlasí s tím, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje (jméno, rodné číslo, adresa trvalého pobytu, bankovní spojení, elektronická adresa) v nezbytném rozsahu a pouze za účelem dodání zboží a uzavření smlouvy. Tento souhlas se zpracováním osobních údajů je udělen svobodně, dobrovolně, ničím nepodmíněně a informovaně po seznámení s informacemi o zpracování osobních údajů.
Tyto osobní údaje budou zpracovávány v souladu s právními předpisy, především Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES související se zpracováním osobních údajů objednatele pro účely plnění smlouvy a pro účely jednání o smlouvě a pro účely zajištění vyhodnocení testů a zaslání jejich výsledků zpět objednateli. 
Osobní údaje objednatele spotřebitele jsou zabezpečeny. Přihlašovací údaje jsou zaheslovaná a všechna data objednatele jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem.
Osobní údaje budou  společností zpracovávány po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi společností a objednatelem  a dále po celou dobu trvání registrace objednatele u společnosti nebo do odvolání takového souhlasu.
Objednatel ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, souhlasí se zasíláním obchodních sdělení společnosti na elektronickou adresu či na telefonní číslo objednatele. 
Bližší specifikace zásad ochrany osobních údajů je uvedena na webových stránkách společnosti. 

10. Doručování

Veškerá korespondence mezi společností a objednatelem bude primárně probíhat elektronicky prostřednictvím e-mailů, popřípadě doporučeně poštou. Jakákoliv písemnost je doručena v případě jejího zaslání prostřednictvím e-mailu okamžikem, kdy se dostane do sféry příjemce zprávy, tedy okamžikem dodání na jeho e-mailovou adresu. V případě písemnosti zasílané poštou či jiným přepravcem, okamžikem jejího převzetí adresátem. V případě nebude-li zásilka převzata, bude za den jejího doručení považován 10. den ode dne jejího odeslání. 

11. Závěrečná ustanovení 


Tyto obchodní podmínky byly zpracovány v souladu s českými právními předpisy. Pokud se ukáže, že je některé ustanovení neplatné či neúčinné, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ustanovení ostatních, přičemž na místo tohoto neplatného či neúčinného ustanovení, nastoupí ustanovení v těchto obchodních podmínkách či v zákoně, které se tomuto neplatnému či neúčinnému ustanovení nejvíce přibližuje. . 
Jakékoliv spory mezi společností a objednatelem budou primárně řešeny dohodou a pokud to nebude možné, tak prostřednictvím českých obecných soudů. 
Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není objednatel, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).


Smlouva uzavřená mezi společností a objednatelem je archivována a není přístupná.